Koszyk

Koszyk jest pusty.

Odwiedziny

Dziś odwiedziło nas
2 osób
W ciągu ostatnich 3 miesięcy odwiedziło nas
2053 osób
W ciągu ostatniego roku odwiedziło nas
6218 osób

SERWIS

Jeśli chcesz się skontaktować z nami z sprawie nie działającego lokalizatora (lokalizator jest w trybie offline nie zmienia pozycji na mapie).

Na początek prosimy sprawdzić stan środków na karcie SIM, która jest w lokalizatorze, brak środków powoduje że lokalizator nie wysyła danych na serwer.

Przypominamy że co miesiąc z karty jest pobierane 5zł na utrzymanie transmisji GPRS.

Jeśli pomimo doładowania lokalizator nie działa prosimy przesłać skan lub zdjęcie z danymi do logowania które otrzymałeś wraz z lokalizatorem na adres e-mail: astercomp@astercomp.pl.

Serwis zweryfikuje Twoje konto i  stan lokalizatora w ciągu 48 godzin.

 

 

 

Reklamacja:

1. Każdy towar zakupiony na naszym sklepie objęty jest gwarancją (naszą lub zewnętrzną producenta), w przypadku zewnętrznej gwarancji producenta towar nie podlega gwarancji sprzedawcy i jest serwisowany wyłącznie we wskazanej sieci producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej dostarczonej wraz ze sprzętem.
2. Dowodem zakupu a tym samym podstawą do reklamacji jest paragon lub faktura VAT.(może być kopia)
3. Reklamowany towar należy odesłać na własny koszt pod adres (ASTER COMPUTER UL. Łomia 143 06-500 MŁAWA z dopiskiem SERWIS),a w przypadku gwarancji zewnętrznej na adres zamieszczony na gwarancji.Nie odbieramy przesyłek za pobraniem, paczki takie wrócą do nadawcy.
4. Reklamowana przesyłka musi zawierać: 


- kompletną zawartość opakowania (towar, płytki CD, kable, instrukcje, oryginalne pudełko),
- dowód zakupu (paragon lub faktura VAT może być kopia),
- dokładny opis problemu,
- Jeśli reklamowanym produktem jest lokalizator GPS + SERWER należy dołączyć LOGINY i HASŁA dostępowe do systemu
- adres zwrotny,
W przypadku braku oryginalnego opakowania lub innej w/w rzeczy sprzęt zostanie przyjęty warunkowo (firma ASTER COMPUTER nie odpowiada w takim wypadku za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu).
5. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (podana usterka nie występuje wg. serwisu ASTER COMPUTER) pobrana zostanie opłata za diagnostykę i ekspertyzę w wysokości 50zł netto  oraz sprzęt zostanie wysłany na koszt reklamującego.
6. Czas realizacji reklamacji wynosi do 14 dni roboczych począwszy od daty dostarczenia wadliwego towaru do siedziby naszej firmy. W przypadku konieczności wysłania sprzętu do specjalistycznych serwisów okres naprawy może zostać wydłużony maksymalnie do 28 dni roboczych.
7. Reklamowany towar musi zostać do nas dostarczony przed okresem upływu gwarancji.
8. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych (pęknięcia, zarysowania, wgniecenia itp.) oraz wady powstałe na skutek naturalnego zużycia np. baterie
9. Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za utracone dane i związane z tym następstwa oraz za poprawność działania oprogramowania.
Ta strona korzysta z plików cookies. Zapraszamy do zapoznania się z naszą Polityką prywatności.

Polityka prywatności

Pliki cookie są niewielkimi plikami tekstowymi, które są wykorzystywane przez strony internetowe i zapisywane w pamięci Państwa urządzenia (np. komputera lub telefonu). Pliki te informują nas np. o tym, czy wcześniej odwiedzali Państwo naszą stronę internetową.

Standardowo pliki Cookie są wykorzystywane aby:

  • usprawnić działanie stron internetowych i dostarczyć bardziej spersonalizowaną treść,
  • uprościć działanie stron internetowych,
  • zapamiętać zawartość Twojego koszyka bez logowania,
  • zapamiętać Twoje dane do zamówienia bez rejestracji,
  • monitorować ruch na stronach internetowych, aby lepiej zoptymalizować stronę.

Wykorzystywane przez nas pliki cookie są bezpieczne i nie powodują żadnych zmian w oprogramowaniu na Państwa urządzeniach.

Podczas przeglądania naszych stron internetowych mogą Państwo zablokować lub usunąć pliki cookies wykorzystując do tego ustawienia Państwa przeglądarki. W zależności od tego z jakiego urządzenia Państwo korzystają, metody konfiguracji plików cookie mogą się różnić i z reguły będą opisane w menu pomocy (lub instrukcji do obsługi urządzenia).

Informacje na temat zmian w plikach cookie w najpopularniejszych przeglądarkach znajdą Państwo poniżej:

Naciśnij aby zamknąć